2016/08/20

Moralin bozuk olduğunda bunu aç

7 yorum:

  1. Cidden moralim yerine geldi ya!
    Şu seriyi bir türlü izleyemedim, üzücü..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanın kafasını boşaltıyor izlerken pamuk gibi bişiy oluyosun *-* Ben sınav zamanlarımda izlerdim iyi geliyorsfgads

      Sil
  2. Bir şekilde işe yaradı. Komik mi? Evet. Ama bundan öte moralimi bozan şeylerin işte o kadar anlık ve çabuk bir araya geldiğini hatırlattı. Ve yarın unutacağım şeyler olduğunu da... Çok anlam yükledim yine, neyse. Teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanlar mutlulukları küçük görmeye, moral bozucu şeyleri de gözünde büyütmeye meyillidir. Önemli olan bardağın dolu tarafından etrafı görebilmektir.
      ...Bu da benden olsun.
      Yorumun için teşekkürler :3

      Sil
  3. Ahahah ya o salaklığı bende yapmıştım. İzlerken bir kez daha canım acıdı. :')

    YanıtlaSil
  4. Moralimi yerine getirmek için hâlâ bunu açıyorum... :D

    YanıtlaSil

Tasarım: Zuri