2016/08/05

Geri dönüş mü? Bilemiyorum.

Bu çöplüğü okuyan herkese merhaba.

Buraya bir daha geleceğimi sanmıyordum. Cidden.
Gün gelecekti ve bu sayfa bir gün ansızın siliniverecekti.

Ama yazmayı tek kurtuluş olarak gören insanlar için düşüncelerini döktüğü bu sayfaları silmek hiç de kolay değil. Bu sayfayı silmek için gerçekten çok uzun bir süre düşündüm. Ama sonra vazgeçtim.

Çünkü geçenlerde konuştuğum değerli bir arkadaşım bana yazmanın insanı rahatlatan bir şey olduğunu bir kere daha hatırlattı. Ne kadar bana yazmaktan çekinse de söylediği o bir iki cümle kendime gelmemi sağladı. Teşekkür ederim.

Şimdi en azından biraz daha farklı düşünüyorum. Olur da bir gün tamamen çekip gidersem bu sayfa geride kalacak ve en azından buralarda bu sayfanın bir zamanlar bir sahibinin olduğunu hatırlatacak. Zamanla ölü bir sayfa haline gelecek. Ama hiç silinmeyecek.

Çok hastalıklı.

Bir süre daha buralarda saçmalamaya devam edeceğim. Bulduğum ilginç şeylerden burada bahsedeceğim.

Ah bu arada, video kanalı falan yok. Unutun onu.
Benim gibi bir tipin bunu yapabilmesinin imkanı yok.

B y e  b y e  ☆


bu abileri ne pahasına olursa olsun koruyun ♡

10 yorum:

  1. Shuu-san..... Neden bu kadar hüzünlü bir yazı oldu... Whatsapptan sana yazmıştım kısa bir zaman önce aslında. İyi misin acaba endişelenmiyor değilim ;-;

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hüzünlü bir yazı değil. Bundan sonra yazmasaydım hüzünlü olmaz mıydı? Heh...
      Endişelenmene gerek yok. Hala iyiyim. İyi olduğumu düşünüyorum.

      Sil
  2. Bir süre daha buralarda olacağını öğrenmek beni mutlu etti.
    Yapabilirsin Shuu-san!
    (Böyle deyince kendimi animelerdeki aşırı moe karakterler gibi hissediyorum.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni buralara yazmam için yüreklendiren sendin. Teşekkür ederim <3

      Sil
  3. birkaç saat evvel skype'da bir arkadaş ile laflıyordum. yazdığı kısa, kısa öyküler olurdu rpg forumları üzerinde. eski bir karakterini döndüreceğini bahsedince oldukça sevinmiş ve ertesi gün -bugün- linkini rica etmiştim. ama, bir nedenden ötürü koymadığını, vazgeçtiğini söyleyince. içinden mi gelmedi dememle, onun gibi bir şey dediğinde. yazık olmuş demeyeceğim, içine sinmedi, yahut gönlünden gelmediyse. çünkü yazık olmamıştır dedim. gönlünden ne ara birşey gelirse, yaz. kısacık, absürt bir şey bile olsa. sonradan kaldırman önemli değil. (aslında bir kere yaptığında oldukça merak etmiştim yazını anımsar isen) sonuçta gönlünden geldiğini yaptığından, aklında kalmaz. o arkadaşa kocaman sarılmak istedim bir an. benim yerime sarıl. güzel insanlar hep seninle olsun. (hım, sanki bu biraz gücün aydınlık tarafına gönderme gibi oldu. fakat daima seninle olsun. nitekim sen de onlardansın -neden bu gece içim klişeler ile dolu acaba?-)
    bir de o abiler hangi evrende yaşıyor acaba? harbi çok güzel.

    YanıtlaSil
  4. Shuu, bu ruh halini biliyorum. (Ya da bildiğimi sanıyorum, en azından.) İnsan her şeyi silip bırakmak istiyor. Ama bunu atlatıp düşünerek bir karar verebildiğin için seni tebrik ederim. Aslında ne söyleyeceğini bilemeyip kayıtsız kalmama hevesimle saçmalıyorum belki ama inan bana, bu blog silinmek için çok değerli. Yazdıklarım çok değerli. Ve haddim değil belki ama ileri yazacaklarının, burada okuyabileceğimiz şeylerin tüm şansını silip atmak, büyük bir katliam olurdu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın. Nadiren konuşuyorsun ama konuştuğun zaman asla boş konuşmuyorsun. Teşekkür ederim. <3

      Sil

Tasarım: Zuri