2018/06/19

Top 10 Tatil Aktiviteleri! ☆

Herkese iyi geceler!
Hala burada olup saçmalıklarımı okuyan bütün çöplük okurlarına en içten yaz tatili dileklerimi iletmek isterim. Bol denizli, gezmeli görmeli, cıvıl cıvıl, rengarenk bir yaz tatili geçirmenizi dilerim! Sıcak yazlardan bunalan okuyuculara da vantilatörlerle süslü (vantilatör > klima) büyük bir oda dilerim.

Güzel bir tatil geçirdiğimi söylemek istiyorum! Yazdığım çizdiğim planları çarpık ailemin çarpık sorunları nedeniyle uygulayamayıp bütün günü evde pinekleyerek geçirmek, yavaş yavaş açıklanan ders notlarımla birlikte depresyonun sarsılmaz kucağına düşmek ve giderek daha da batarken gülümseyip mutluymuş gibi davranan bir deliye dönüşmek yaz tatilini geçirmenin farklı fakat güzel bir yolu. Hayat sürprizlerle dolu gerçekten. Geçen yaz daha kötü olamaz dediğim hayatım bu yaz bir kademe daha kötü ve artık daha ne kadar kötüleşebileceğini kestirmemin imkanı yok.

Fakat endişe etmeye gerek yok!
Çünkü çok sevdiğim bir insanın da dediği gibi; 'Delilikten muzdarip değilim, her anının tadını çıkarıyorum.'

Bu arada, başlık ve içeriğin uyuşmazlığından sizi yine kandırdığımı farketmişsinizdir umarım.

Şimdi,
Haydi konuyla alakalı gif! Göster kendini! (^ω~) ☆


Evet, yanlış okumadınız. Bu postta Aoi Shouta'dan bahsedeceğim çünkü bu boş hayatta dertlerimden başka bahsedecek bir şeyim yok ve bu kişi bahsedilmeyi hak ediyor.

Kendisiyle ilk Ishida Akira hayranlığımın cehennemimsi bir noktaya ulaştığı vakitlerde, Sailor Moon SuperS'in 'Fish Eye' karakterini seslendirişini izledikten sonra hem şaşırdığı hem de seslendirme kariyerinde büyük etkisi olduğu yorumunu yaptığını okuduğum bir yazıda tanışmıştım. O dönem aklım yerinde değildi pek, Ishida Akira'yla alakadar olan herkesi takip etme eğilimim vardı. (Geçmiş zaman kipiyle konuşuyor olmam Ishida Akira için hala deli gibi fangirllük yapmadığım anlamına gelmiyor tabi.) 'Shoutan' da o kişilerden biriydi.

Sonra kendisine çeşitli anime rollerinde denk geldikçe bir gün kendimi bu yaştan sonra yine lise zamanlarımı andıran bir cehennemin içinde buldum.
Teşekkürler Shoutan, teşekkürler. _(:'3 」∠)_

Fangirllük muhabbeti bir kenara, Aoi Shouta pes etmeden baş koyduğu yolda ilerlemeye devam eden ve emeklerinin karşılığını almayı başaran insanların en büyük örneklerinden. Bu konuda yeteneği olduğunu bile bilmeden öylesine katıldığı bir şarkı yarışmasında nitelikli seçilen ve müzik camiasına balıklama atlayan, sonrasında ise seslendirmeye merak saran ve hatta seslendirme kariyerine devam edebilmek için müziği bırakmayı bile göze alan Shoutan, şimdilerde iki tarafı da büyük bir enerji ve kararlılıkla sürdürmeye devam ediyor.

Anime rollerinden çok otome oyunları ve ritim oyunlarında denk geleceğiniz bir ses. Daha fazla anime seslendirmelerinde yer almasını isteriz tabii~

Elindekileri kullanarak bir yerlere varabilmiş olması, her daim güçlü ve enerjik olması ve yukarıda saydığım diğer şeyler beni kendisine hayran bırakan ve pis bir 'fangirl'e dönüşmeme neden olan şeyler.

Şu şartlar altında hala ayakta kalabiliyorsam en büyük sebeplerinden biri bu kişidir.
Bu yüzden Shoutan'ı destekleyin! (● ˃̶͈̀ロ˂̶͈́)੭ꠥ⁾⁾







Evet. Utanç verici ikinci hayran postumu yazdığıma göre buradan defolup gidebilirim.
Kafamı duvarlara geçirmek istiyorum.
Evet.
Nefes al, nefes ver.

....


Konuşmak isterseniz yorum kutusuna yazmaktan çekinmeyin!
İyi tatiller! ଘ(੭ˊ꒳​ˋ)੭✧

9 yorum:

  1. Şimdi böyle yaz tatili felan diyince Dean in instagram şarkısı geldi aklıma :d Cuk oturdu sanırım. Şahsen ben hep yaz "tatilini" kendimi geliştirmeye odaklı geçiririm, mümkün olduğu kadar az insan, ne kadar kafam boş olursa o kadar iyi. Bence insanların oturup biraz kendiyle konuşması gerekiyor. Sınavlar zaten... Ben 2. turlara kaldım çok güzel bi duygu xd Takmadığım konular şimdi sanki benim düşüncelerimmiş gibi oldu :d Ondan sonra biraz kendime bakmak istiyorum. Meditasyon bayadır aklımda, tecrübe etmek istiyorum.
    Hayranlık konusuna değinmem gerekirse bence çok şanslısın. Ay kadar karanlık karakterinin ışığını alabilecek bi güneşi olması güzel bir şey. Yazılarını takip ediyor olucam. Lütfen aksatma \^~^/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lonely lonely so lonely
      Are things always this hard~♪

      Merhaba! Bu güzel yorumun için teşekkür ederim!
      Dediğine katılıyorum. Yaz tatili kendini geliştirmek için büyük bir fırsat. Ancak motivasyonu yüksek tutmak da çok zor...
      Meditasyon iyi fikir ama! (o´▽`o)
      Seni daha yakından tanımak isterim! Bu yüzden ben de senin sayfanı takip ediyor olacağım!☆

      Sil
    2. Harika! Bu yaz mümkün olduğu kadar düşmem gerektiğimi düşünüyorum, her 6-7 ayda bir, çok ciddi değişim geçirmeyi seviyorum hem fiziksel hem de zihinsel. Arkama dönüp baktığımda, kendimi tanıyamaz oldum desem yalan söylemiş olmam :d Bu arada ben bir süredir takip ediyordum yazılarını ama gerçek anlamda ilgiyle bir şey anlatamayacağımı bildiğim için doğru zamanı bekledim. Söylemiş olmak için söylemeyi sevmiyorum. Bu arada! Nice to meet you too *~*

      Sil
  2. AaAaAAaaAAaAAAaA Aoi Shouta'yı Uta no Prince-sama'dan biliyorum :^)Ai Mikaze :::::::::^) Sesi gerçekten çok "ikemen". Daha fazla projede yer almayı kesinlikle hakediyor. Shoutan'ı destekleyeceğimden emin olabilirsin Shuu-san!! *v*

    Bu arada klima vs vantilatör mücadelesinde vantilatör tarafında olduğumu belirtmek istiyorum. Hem daha çevre dostu hem de daha eğlenceli. Klimanın çnünde aAAaAaaAAaaAaA yapılabilir mi hayur yapılamaz. İşte bu yüzden bile vantilatör seçilebilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Shoutan'ın sesinin "ikemen" mi yoksa "feminen" mi olduğu tartışılır. Ya da "ikisi de" deyip muhabbeti bitirsek daha mı iyi olurdu...☆
      Tanımana çok sevindim! Desteklemene de!!(´ ε ` )♡

      Ve vantilatör konusuna kesinlikle katılıyorum. Sadece vantilatör önünde yapılan o embesil hareket için bile vanilatör seçilebilirgdss

      Seninle konuşmayı çok özlemişim!(ノω・、) Bundan sonra daha sık konuşalım olur mu ♡ ♡

      Sil
    2. OLUUUUuUuuuuuuur ben de her şeyiyle seni ve blogunu özledim ♡♡ Artık buralarda olduğuma göre -e sen de galiba buradasıın- ARTIK SIK SIK POSTLARINA DADANACAĞIM ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Sil
    3. Ya-şa-sın ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

      Sil
  3. Ya sen nasıl tatlı bi şeysin öşfghöfglödg

    YanıtlaSil

Tasarım: Zuri