2018/06/12

Yaz Tatili Planları ☆

Merhaba çöplüğün saygıdeğer okuyucuları!
Hepinize güzel akşamlar dilerim. Umarım iyisinizdir, hayatınızda istediğiniz her şey yolunda gidiyordur ve elinizdekilerin değerinin farkındasınızdır.

Biliyor musunuz? Bazen sahip olduklarınızın değerini bilmek aynı zamanda sahip olabileceğiniz en büyük mutluluktur. Bunu kendini avutma gibi yorumlayanlar olabilir ama bu cümleye başka bir açıdan baktığınızda; 'Elinizde olan hangi değer olursa olsun ona sahip olamayanların da var olduğunu bilmeli ve elinizdekileri korumalısınız.' anlamı çıkmakta.

Evet! Buraya 'inspirational shit' yazmaya geldim! Yaz tatili planları olayı yalandı!! Sizi çekmek için yaptım bunu! Hayır, artık geri dönemezsiniz! Sonsuza kadar bu blogda benim 'inspirational' saçmalıklarımı dinlemek zorundasınız! Az sonra hissedeceğiniz baş dönmesi ve görüş darlığı için endişelenmeyin! Sadece buradaki tatilinizi kolaylaştırmak için yaptığım küçük bir şe-

Şaka bir kenara, tatil planlarımla ve bu zamana kadar ne çeşit bir cehennemde olduğumla ilgili geniş bir bilgi yelpazesi sunacağım sizlere.

Haydi, yazıdan alakasız gif! Göster kendini! (● ˃̶͈̀ロ˂̶͈́)੭ꠥ⁾⁾


Bundan önceki bir iki yazıdan da anlayacağınız üzere sonu gelmeyen bir depresyon çukurunda giderek daha da dibe batmakta ve bunu geçiştirmek adına kendimi kandırıcı birkaç eylem yapmaktaydım/yapmaktayım. Fakat bunların bir önemi yok. Asıl bahsetmek istediğim şey benim yaptığım emeklerin karşılığını bir türlü alamamam. Ne kadar uğraşırsam uğraşayım verdiğim emeğin karşılığını (Bu "Çok iyi!" gibi bir dönüt bile olsa) elde edememem canımı sıkıyor ve bu durum kendimi değersiz, beceriksiz bir gerizekalı gibi hissetmeme neden oluyor. Bunun doğru olmadığının, aslında bundan çok daha fazlası olduğumun farkındayım ancak yine de diğer 'beceriksiz gerizekalı' hisleri ağır basıyor ve beynimi felç edip beni umutsuzluğun sonsuz döngüsüne sokuyor. Yaşım ilerledikçe bunu daha ağır hissediyorum ve kendimi ciddi ciddi bir yerlerden atmayı düşünürken buluyorum.


Evvet! Nerede kalmıştık?

Tatil planları! Yey! ☆ ଘ(੭ˊᵕˋ)੭* ੈ✩‧₊˚

Öncelikle kendime parlak pembe ve eflatun renklerinden bir halat örüp---


Yaz tatilini dolu dolu geçirmek ve kendimi daha değerli hissetmek adına bir tatil planı yaptım! Bu plana bağlı bir uyku düzeni ve yapılabilecek eğlenceli ev aktiviteleri pakedi bulunmakta! Neden ev aktiviteleri? Bunu öğrenmek için yazımızı okumaya devam ediniz!

Oynayamadığım oyunlarımı oynamak, okulda hocalarımın aşıladığı beceriksizlik duygusuyla öğrenemediğim Japon dili üzerinde; Aoi Shouta'nın blog yazılarını Google Translate'e muhtaç kalmadan okuyabilecek kadar ilerleme kaydetmek, uyku düzenimi etkili bir şekilde uygulayıp öğlene kadar camış gibi uyumamak ve kitap okumak istiyorum. Aldığım bütün kitapları bu yaz okumak istiyorum.

Bu ve bunun gibi yapacak çok şeyim var!

Mesela bunları yapmadan önce üniversitenin 'gerçek hayatın şartları' adlı duvara çarpa çarpa kırdığı hayallerimi ve özgüvenimi onarmam gerek.


Bu yaz burada bol bol saçmalayacağım. Bu yazıyı özellikle senin okumanı istiyorum Ters Dönmüş Squirtle.

Yaz tatili süresince oynayıp/izleyip yorum yazısı yazamadığım oyunları ve animeleri yorumlayacağım. Belki salak ruh halimle yazmaya başladığım hikayemi bitirebilir ve burada paylaşabilirim.Ya da belki başlayıp yarım bıraktığım rpgmaker oyunumu yapmaya devam edebilirim.

Yaz tatili çok uzun! Ve yapacak çok şey var!


Siz neler yapacaksınız?
Lütfen aşağıdaki yorum kutusunda bahsetmeyi unutmayın!
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere!


</alakasızgif>

10 yorum:

  1. Bu yazıyı okuduktan sonra nedense biraz endişelendiğim için bir şeyler yazmak istedim.
    Her ne kadar biraz umut dolu gibi gözüken bir yazı olsa da beni endişelendiren bir yazı oldu. Öncelikle umarım bu yazı dilediğin gibi geçirebilirsin, eminim ki bunu birçok insandan daha fazla hak ediyorsun.
    Ayrıca sorunların, yaşadığın/yaşamakta olduğun depresyon ve benzeri konularda da biraz olsun açık konuşabilmene hayranım. Hatta daha fazla konuşmanı/yazmanı bile istiyorum. Kendim yapamadığım için sanırım.. İnsanların bu tip şeyler yaşadığında bu duygu karmaşasını veya içinde bulundukları durum hakkında hissettiklerini dışarıya vurması gerektiğini düşünüyorum, ancak bunu yapabilmekte zor.
    Saçma tepkilere maruz kalabiliyor insan.. (Belki daha çok kendilerinin bundan bahsederek ne kadar bencil davrandıklarını düşündüklerinden yapamıyorlardır.)
    Yine de umut dolu gibi gözüken ama içerisinde "imdat" yazan bir yazı yerine gerçek hislerini ve yaşadıklarını bir şekilde dışarı döktüğün yazıları tercih ederim. Bunun illaki satırlar boyunca bulunduğun ruh halinden bahsetmene gerek yok. (Elbette bunu da yapabilirsin çünkü burası senin blogun.) Okumaya bayıldığım hikayelerinle bile bunu yapabileceğini düşünüyorum.
    Yeter ki anlat, illa ki burada olmakta zorunda değil. Herhangi biri de olabilir, kendine yakın gördüğün herhangi biri. İnsanlar paylaşmadığı zaman neler olabileceğini az yada çok deneyim etmiş biri olarak rica ediyorum. Eminim sana gerçekten yakın olan herkes seni dinlemekten mutlu olacaktır.
    Eğer boşu boşuna endişelenip bu saçma yorumu yazdıysam üzgünüm, değer verdiğim bir insan olduğundan dolayı söylemek istedim.
    Umarım her şey istediğin gibi olur.
    İyi geceler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle bu uzuun ve anlamlı yorumun için teşekkür ederim!(*´∀`*)
      Yazdığın her cümlenin bendeki değeri büyük. Ancak endişelenmene hiç gerek yok. Ben her şeyde olduğu gibi bunda da atlatacağımı düşünüyorum. Öyle ya da böyle...
      Dertlerimi ve yaşantımı anlatarak yakınlarımı bezdirme alışkanlığımı uzun süre önce bıraktım. Onların faydasının dokunamayacağı bir konuda konuşarak onlara da umutsuzluğumu bulaştırmak yapacağım en büyük bencillik. Bunu en yakınımda olan kişiyle tecrübe ettim ve anlamış bulundum.
      Dediğim gibi. Bir yolunu bulurum diye düşünüyorum.
      Belki dediğin gibi hikayelerim aracılığıyla aktarırım saçmalıklarımı.
      Yeniden teşekkür ederim!☆

      Sil
  2. 'Elinizde olan hangi değer olursa olsun ona sahip olamayanların da var olduğunu bilmeli ve elinizdekileri korumalısınız"
    Galiba hayata hala devam etmemi sağlayan cümle bu... Daha iyisi olmayacaksa eldekilerin kıymetini bilmek gerekiyor sanırım *hey ben de kendimi böyle avutuyorum lol*

    Yaz tatili planlarımız aşağı yukarı benziyor Shuu-san hah ne dersin :^) Özellikle parlak pembe ve eflatun renklerinden bir halat örm yani Japon dili üzerine olanlar. Ben de sevdiğim utaitelerin tivitlerini translate'siz okumak istiyorum :')))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa yaşasın! Neden bir araya gelip bu planları gerçekleştirmiyoruz?(*ノ∀`*)
      Şaka bir yana, cidden artık Japonca öğrenmek istiyorum. Yanlış çeviri okumaktan ve yazıları yorumlamaya çalışmaktan ciğerim soldu ( ; ω ; )

      Sil
  3. Akıntıya çok fazla mudahele oluyorsun, bırak da karanlık odaların aydınlasın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karanlığı aydınlatacak bir ışık yok. Müdahale edeceğim bir akıntı da yok. Hiçbir şey yok.

      Yine de...
      Yorumun için teşekkürler! \(º □ º l|l)/

      Sil
    2. Sigara içerek yazmıştım zaten... ;/ körler sağırlar kendilerini ağırlar \_o_o_/

      Sil
  4. İmdadına yetişelim Shuu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aww, çok tatlısın. ♡( ◡‿◡ ) Bunu yazman bile iyi hissetmemi sağladı.

      Sil

Tasarım: Zuri