2018/06/23

Yaz Güncesi #1: Deniz Macerası!

Herkese iyi günler! ヽ(*・ω・)ノ
Umarım yaz tatiliniz sorunsuz ve dilediğiniz gibi geçiyordur!

Doğrusunu isterseniz yaz benim en sevdiğim mevsimdir. Karpuz başta olmak üzere çeşit çeşit mükemmellikte yaz meyveleriyle, ferahlatıcı deniziyle, teninizi ısıtan güneşiyle harika bir mevsim. Bunlar bir yana, yaz bana çok sevdiğim fakat artık bu dünyada olmayan birini hatırlatır. Yaz mevsimi geldiğinde o da geri dönmüş gibi hissederim. Bu yüzden yaz benim için özel bir mevsimdir.

Zihnindeki bulantıları sayfalara kusmaktan başka atraksiyonu olmayan bir insan için yaz mevsimi; bunaltıcı sıcaklardan, ferahlatıcı dalgalardan, arkadaş eğlencelerinden uzakta, dört beton duvarın arasında, terlikle üzerine vurulup ölüme terk edilmiş bir hamam böceğinin hayata tutunma çabasından pek farklı değildir.

Bu konu hakkında daha fazla detaya girmeden önce konuyla alakasız gifi huzurlarınıza çağırmak istiyorum.
Haydi konudan alakasız gif! Göster kendini! °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖°


Aslında daha fazla detaya girmeyeceğim. Düşündükçe midem bulanıyor. kendimden nefret ediyorum.
Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Bu arada! Daha önce bahsetmiş miydim bilmiyorum ama yorum kutusunda bir araya gelmekten çekinen dostlar bana şu iki adresten ulaşabilirler! bir iki
Gelin, anonimliğimize anonimlik katalım! (๑˃ᴗ˂)ﻭ
Yine de, eski dostunuz yorum kutusunu da unutmayın.
Görüşmek üzere! ☆

11 yorum:

  1. Sanırım o hamam böceği benim :d Yaz (tatili) harika gidiyor! Bol sigara ve kahveli! Dostlarım dört duvarlarımla koyu sohbetler ediyoruz. Daha ailemin yanına dönmedim xd Evden çıkınca komşular durup beni izliyor bu yaratıkta neyin nesi böyle dercesine xdd En azından bu yaz kendime geleceğime inanıyorum. Daha çok ben olma yolunda c: Sana da bir parça ışık ayırırım :d

    YanıtlaSil

Tasarım: Zuri