2018/05/13

mim: mim davetiyem

İyi akşamlar çöplüğün değerli okurları.
Yapacak bir şeyim olmadığı için Roromiya adlı şeker bloggerın seçmiş olduğu mimi yapmaya karar verdim. Kendisini okurken de epey eğlendim. Buradan Roromiya'ya teşekkür ederim.

Mim üç sorudan oluşmakta. Her ne kadar kendimle ilgili sorulara cevap vermekte zorlansam da elimden geleni yapacağım! (「• ω •)「

Mimi yapmamış olanlar kendilerini mimlenmiş sayabilir. Cevaplarınızı okumaktan büyük zevk alırım!

Soru 1: Sihirli bir değneğin olsa hayatında hangi anı değiştirmek isterdin?
Dünyaya geldiğim anı.
Tabi ki de böyle bir cevap vereceğimi sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Haha.
Bunu söyleyince aklıma Akutagawa Ryuunosuke'nin "Kappa"sında doğmadan önce bu hayata gelmeyi isteyip istemediğini sordukları minik Kappa geldi.

Sorunun cevabına dönecek olursak, hayatımda değiştirmek istediğim sadece bir "an"ım yok. Değiştirmek istediğim aylarım hatta senelerim var. Utanç içinde kıvrılıp ağlamama sebep olan her anı değiştirmek istiyorum. Bunların hiçbiri bana tecrübe kazandırmadı. Aksine beni içine kapanık, aptal bir kişilik haline getirdi.

Soru 2: Küçükken büyüyünce ne olmak isterdin, neden? Şuan mesleğin ne?
Doğrusunu isterseniz küçükken kafamda meslek olgusu denen bir şey yoktu. Herkesin sevdiği şeyleri yaptığını ve bu şekilde yaşamını sürdürdüğünü sanıyordum. Ne kadar masummuşum.
Küçükken yapmayı en çok sevdiğim şey resim çizmek ve kitap okumaktı. O zamandan bu zamana pek bir şey değişmedi ama yakın gelecekte bunları yaparak hayatımı sürdürebileceğimi hiç sanmıyorum.

Soru 3: Burçlara inanır mısın? Burcunun özelliklerini taşıyor musun?
Burçlara ve burçların uyumuna inanıyorum. Çünkü ne zaman bir insana yakınlık duyar gibi olsam o kişiyle burçlarımızın uyumlu olduğunu fark ediyorum.
Fakat ne yazık ki burcumun özelliklerini taşımıyorum. Hiçbir zaman iyi bir lider olmadım, hiçbir zaman sporla ilgilenmedim, güçlü değilim...
Kırmızının en sevdiğim renk olduğunu kabul ediyorum.

Benden bu kadar! Çok kısaydı değil mi?
Görürseniz lütfen siz de yapın! Benim de haberim olsun ama (=`ω´=)

Görüşmek üzere!

2 yorum:

  1. Selam Shuu! Öncelikle mim yazımı okuduğun için teşekkür ederim. Doğrusu bu yazını görünce birazcık şaşırdım. İnsanlar eskisi kadar mim yazısı yazmıyor. Ama ben mim yazılarını okumaya hala bayılıyorum! Seninkini okumaktan da keyif aldım. Özellikle de kendinle barışık olduğunu düşündüm. Belki birazcık da karamsar. :) Geçmişinle ilgili seni "aptal bir kişilik" haline getirmiş olduğunu muhtemelen yalnızca sen böyle düşünüyorsun. Biz (okuyucular olarak) seni sen yapan geçmişini bilmesek de herkesten farklı ve özel olduğunu düşünüyoruz. Öyle olmasan seni okumak ilgi çekici olmazdı. İyi ya da kötü, farklı olduğunu yansıttığın her yazın bizim için okunası ve ilgi uyandırıcı. Aptal olmak da buna dahilse, varsın öyle olsun. Biz aptallıkları da seviyoruz. :)

    Bu yazı beni çok keyiflendirdi, bunun için sana çok teşekkür ederim. Başka yazılarda buluşmak üzere, görüşürüz! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Roromiya! <3
      Mim yazısını bırak artık buralarda doğru dürüst yazı yazanı görmüyorum ben. Hayat şartları diye diye herkes bir yerlere kayboldu. Bu beni üzüyor (;_;)
      Yorumun kendimi iyi hissetmemi sağladı. Teşekkür ederim <3

      Sil

Tasarım: Zuri