2019/01/24

24/01 + Paraiso

Herkese merhaba!
Tembel popomu kaldırıp biraz bir şeyler yapabildim.
Artık Paraiso ile ilgili doğru dürüst bilgiye ana sayfasından ulaşabilirsiniz!


ana sayfa görseli numunesi

Ayrıca sevgili Kio'nun yazılı tarihe en büyük katkılarından biri olan Paraiso Bilgilendirme Rehberi de ana sayfadaki yerini almış durumda. Daha büyük önem arz eden Karakter Tanıtımları sayfasını yapabilirdim ama hayır, saatlerimi bu küçük şeye harcamak zorundaydım. 

Bundan sonraki güncellemede umuyorum ki Karakter Tanıtımları sayfasına erişebileceksiniz. 
Bir sonraki güncellemenin zamanı için söz veremiyorum.
Son zamanlarda kendimi hiç iyi hissetmiyorum. 
İçimdeki 'yaşamanın ve tüm bunları yapmanın hiçbir anlamı yok hayatın berbat ve bundan daha iyiye gitmeyecek' zehrini kusabilirsem en kısa zamanda yazacağım.

Görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarım: Zuri