2018/09/14

Duyuru: Yeni Web Novel

Herkese iyi akşamlar!

Kafamda mükemmel düşünceler ve hayallerle gelip klavyenin tuşlarına hevesle basmayalı uzun zaman oluyor. Umarım buraları ziyaret eden sizlerin de keyifleri yerindedir.

En güzel dileklerim sizlerle!!

Bir önceki gönderimde de bahsettiğim gibi 25 Eylül'de bu sayfada güzel bir şeyler olacağının haberini vermiştim. Fakat bu konuda o kadar heyecanlıyım ki dayanamayıp bunun haberini şimdi vermeye ve 25'ine kadar gün saymaya karar verdim. Bu süreç içerisinde elbette planlarım hakkında önemli güncellemeler yapacağım.

/drumroll please

Sayfanın yazarı sonunda geri dönüyor!
Hem de bir web novel'la! (๑˃ᴗ˂)ﻭ

Uzun bir süredir buralarda yıkık dökük kısa hikayelerimi yahut hayran kurgularımı paylaştığımı az çok görmüşsünüzdür. Fakat hayatımdaki dalgalanmalardan dolayı bir çoğu yarım kaldı ve zamanla zihnimdeki fikirler uçup gitti. Bir daha yüzlerine dönüp bakar mıyım bilemiyorum. Elimden geleni yapacağım.

Ancak onlara gelmeden önce uzun soluklu ve eğlenceli bir web novel yazmaya başladığımın haberini vermek istiyorum!

Bu web novel'ımla ilgili detaylı bilgiye, yakında gelecek olan karakter tanıtımlarına ve eklenecek bölümlere aşağıdaki sayfadan ulaşabilirsiniz!

S01V (Paraiso) Web Novel Ana Sayfası


Şimdilik yalnızca küçük bir tanıtım resmi ve konusu yer alacak.
Daha fazla detay için takipte kalın! (ノ´ヮ`)ノ*: ・゚
Bir sonraki gönderimde görüşmek üzere!!


4 yorum:

  1. AaAAaaaaaaa hayırlı olsun Azusan *v* Merakla bekliyor olacağım. Güzel bir kurgu olacağından hiiiiiiiiiç şüphem yok hehehehe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Shiro-chaan ♡ Elimden geleni yapacağım!! (๑˃ᴗ˂)ﻭ

      Sil
  2. Aaaaaaaa, heyecanlandım şimdi!
    Çok iyi olacağına eminim ve okumak için şimdiden sabırsızlanıyorum.
    O(≧▽≦)O

    YanıtlaSil

Tasarım: Zuri